50.000,- Ft számlázott vásárlási érték felett (a terjedelmes termékek, bútorok, sporteszközök ez alól kivételt képeznek)
A nemzetközi gazdasági helyzet és a devizaárfolyamok változása közvetkeztében import termékeink ára és beszerezhetősége illetve szállítási ideje eltérhet a megszokottól, kérjük ezt vegyék figyelembe készleten nem lévő termék rendelésekor.
Intézmények a megrendeléseiket akár e-mailben is leadhatják, kérésre árajánlatot is készítünk.
Webáruházunkban a legkisebb rendelési érték 5000,- Ft.
A DIFER programcsomag célja, funkciója, hogy segítse az eredményes iskolakezdést. Az első tanévek eredményei meghatározzák a tanulók jövőjét. Az első évfolyamokon elsajátítandó alapkészségek eredményessége nagymértékben az úgynevezett kritikus elemi készségek fejlettségétől függ.
A programcsomag tartalma:
A DIFER programcsomag célja, funkciója, hogy segítse az eredményes iskolakezdést. Az első tanévek eredményei meghatározzák a tanulók jövőjét. Az első évfolyamokon elsajátítandó alapkészségek eredményessége nagymértékben az úgynevezett kritikus elemi készségek fejlettségétől függ. Az íráskészség elsajátításának előfeltételét az írás mozgás-koordináció fejlettsége, az olvasási készségét a beszédhanghallás fejlettsége határozza meg. A nyelvileg közölt információk vételének egyik alapvető feltétele a relációszókincs fejlettsége, a matematikatanításé az elemi számolási készség fejlettsége, a tudásszerzés, a tanulás kritikus feltétele pedig többek között a tapasztalati következtetés és a tapasztalati összefüggéskezelés képességének fejlettsége.
Az eredményes iskolakezdés döntő feltétele a szocialitás fejlettsége. A kutatások megvalósulásától függően később néhány további kritikus feltétel tesztje fog kapcsolódni a programcsomaghoz (ilyen például a manipulatív rendszerező képesség, vagyis a Piaget-féle osztályok és viszonyok logikájának szenzomotoros szintje, vagy az úgynevezett elsajátítási motívum fejlettsége, a fizikum fejlettsége).