50.000,- Ft számlázott vásárlási érték felett (a terjedelmes termékek, bútorok, sporteszközök ez alól kivételt képeznek)
A nemzetközi gazdasági helyzet és a devizaárfolyamok változása közvetkeztében import termékeink ára és beszerezhetősége illetve szállítási ideje eltérhet a megszokottól, kérjük ezt vegyék figyelembe készleten nem lévő termék rendelésekor.
Intézmények a megrendeléseiket akár e-mailben is leadhatják, kérésre árajánlatot is készítünk.
Webáruházunkban a legkisebb rendelési érték 5000,- Ft.
Mikor az utánzó gyakorlatokról beszélünk, képzeletünkben rögtön megjelennek a legismertebbek. Ma már minden gyermek úgy nő fel, hogy tudja milyen az a „kutyafutás”, „nyúlugrás”, „pókjárás” stb. Nem véletlen, hogy a testnevelés szerves részét képezik ezek a feladatok. A gyerekek játéknak élik meg az utánzó gyakorlatokkal való mozgást. Remekül lehet őket különböző szereken, ill. szerekkel is végeztetni.
Gyakorlatgyűjtemény sorozatunknak ez a kötete a jellegüknél fogva hasonló, utánzáson alapuló gyakorlatokat gyűjti össze. Óvónők, tanítók és testnevelő tanárok számára nyújt segítséget a tartáshibák megelőzéséhez és javításához, valamint a mozgáskoordináció fejlesztéséhez. A könyvben 153 utánzó gyakorlat és 26 utánzó mozgáson alapuló játék található. A feladatok alkalmasak tartásjavításra, izomerősítésre és nyújtásra, valamint a mozgásügyesség fejlesztésére. A könnyebb áttekinthetőség érdekében a szerző a gyakorlatokat kiinduló helyzetük szerint csoportosította. Minden gyakorlatnál találhatunk hibajavítást, valamint annak leírását, hogy az adott gyakorlat milyen fő célt szolgál.
„Óvodai gyógytestnevelőként hamar rá kellett jönnöm, hogy munkám csak akkor lehet eredményes, ha sikerül bevonnom az óvónőket is a megelőzésbe. A számukra tartott bemutatókon és tanfolyamokon is élő, a mindennapi gyakorlatból származó ismereteket igyekeztem továbbadni. Minden – valamilyen szinten testnevelést tanító – pedagógusnak folyamatosan kell bővítenie szakmai tudását, hogy hatékonyan, változatos gyakorlatanyaggal tudja megállítani és megfordítani a mai kor tendenciáját, mely szerint gyermekeink tartása hanyag, izomereje és állóképessége egyre gyengébb. Fontos feladat hárul ebben a munkában a testnevelő tanárokon kívül az óvodapedagógusokra és a tanítókra is, akik tapasztalataim szerint nem kapnak elég gyakorlati segítséget. Ezen igények hívták életre ezt a módszertani füzetsorozatot, melynek ez a második darabja. A megszokottól eltérően egy szerre összpontosítva gyűjtöttem össze a gyakorlatokat, amelyeknek közös vonása, hogy a tartáshibák megelőzésében, és azok javításában, valamint a mozgásfejlesztésben eredményesen felhasználhatók. Meggyőződésem, hogy a gyógytestnevelés gyakorlatanyagából sok minden átültethető az óvodai és iskolai testnevelésbe. Az óvodások között azt is meg kellett tanulnom, hogyan lehet hatékonyan, de játékosan végezni ezt a munkát. Ahogy ezt egyik gyerekem meg is jegyezte: Azért szeretem a gyógytestnevelést, mert ott mindig csak játszunk. Hiszen nem feltétlenül kell unalmasnak lennie egy tartásjavító, izomerősítő foglalkozásnak.”
A szerző