akarmi
Autizmus szakkönyvek
akarmi
Vizuális időmérők
akarmi
Hallásvédelem
akarmi
Napirend, hetirend
akarmi
Rágókák
mozgasfejlesztes
Mozgásfejlesztés

Ingyenes szállítás

50.000,- Ft számlázott vásárlási érték felett (a terjedelmes termékek, bútorok, sporteszközök ez alól kivételt képeznek)

KEDVES MEGRENDELŐINK!

A nemzetközi gazdasági helyzet és a devizaárfolyamok változása közvetkeztében import termékeink ára és beszerezhetősége illetve szállítási ideje eltérhet a megszokottól, kérjük ezt vegyék figyelembe készleten nem lévő termék rendelésekor.

INTÉZMÉNYI MEGRENDELÉSEK KEZELÉSE

Intézmények a megrendeléseiket akár e-mailben is leadhatják, kérésre árajánlatot is készítünk.

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK

Webáruházunkban a legkisebb rendelési érték 5000,- Ft.

A nehezen tanuló gyermekek iskolai nevelése

Gyártó: -
Szerző: Mesterházi Zsuzsa, Szekeres Ágota
Kiadó: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Megjelenés: 2025
ISBN: 9786156410108
Oldalszám: 637 oldal
Formátum: B/5, ragasztókötött
Cikkszám: 6363
Elérhetőség: Raktáron

A tankönyv egyes fejezeteinek kidolgozásában huszonöt szerző vett részt, akik a szerkesztőkkel együtt a szakterület elméletének és gyakorlatának tapasztalt szakemberei (egyetemi oktatók és kutatók, illetve gyakorlati intézmények vezetői). A készülő fejezeteket műhelymunka keretében vitatták meg, ami lehetővé tette, hogy a közös tankönyvi koncepció keretei között az egyes szerzők saját felfogásukat is érvényesíthessék. A kötet gondot fordít a tanulási nehézségek kialakulását befolyásoló tényezők bemutatására (az atipikus egyéni fejlődés, a család helyzete, a nevelési intézmények és a szociális ellátórendszer szerepe), illetve a nevelési és terápiás folyamatok intézményes szervezésének és hatásainak áttekintésére. Súlyponti szerepet kap a biográfiai megközelítés: ezen belül kiemelten az iskoláskori nevelés folyamatainak bemutatása, kitekintéssel egyéb életkori szakaszokra (különösen a tanulási akadályozottság kisgyermekkori prevenciójára, valamint az érintett személyek felnőttkori szociális és rehabilitációs ellátására és életvezetésére). Meghatározó szempontunk és szándékunk továbbá az együttnevelés pedagógiai lehetőségeinek bemutatása, és ezzel a befogadó (inkluzív) iskola és a befogadó társadalmi környezet kialakulásának elősegítése.

Ez az egyetemi tankönyv az 1998-ban megjelent és a hallgatók generációi által használt, azonos című tankönyv teljes körű átdolgozásával jött létre 2019-ben. A tankönyv az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karának szakmai irányításával készült mindazon hallgatók számára, akik a gyógypedagógia szak keretében a tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon folytatják tanulmányaikat a hazai egyetemeken.

A tankönyv 1. és 2. kiadása elfogyott. A 2021. évi 2. kiadás koncepcionális változtatásokat nem tartalmazott, azonban a köznevelési szabályzókban bekövetkezett változások alapján néhány fejezetben történtek átdolgozások, illetve javításra kerültek a sajtóhibák vagy kisebb pontatlanságok.

A pedagógus-életpályamodell 2023. évi módosítása miatt a 2025. évi 3., javított kiadásban szükségessé vált A gyógypedagógusok munkájának értékelése, minősítése c. fejezet javítása. Egyebekben a többi fejezet változatlan tartalommal jelenik meg.

A tankönyv a tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirány legkorszerűbb alapismereteit tartalmazza.

Nettó: 10.381 Ft

Ár: 10.900 Ft
Mennyiség: +
-
  - VAGY -